Les novetats del projecte de transformació pedagògica de cara el curs vinent

L’objectiu a les diferents etapes educatives continua sent la millora de l’atenció a la diversitat i l’accés a l’aprenentatge

Des de les diferents etapes d’infantil, primària i ESO, seguim treballant en la transformació pedagògica que fa tres anys l’equip de docents  es va plantejar per tal de millorar l’atenció a la diversitat de l’alumnat i el seu accés a l’aprenentatge.

Seguim treballant per crear noves propostes metodòlogiques que ens permetin ampliar el ventall de possibilitats i oportunitats que l’alumnat ha de tenir a l’hora de mostrar i desenvolupar les seves habilitats, capacitats, inquietuds i interessos.

Aquest curs, cada una de les etapes presenta les següents propostes: racons d’aula, projectes transversals, projectes d’àmbit… i manté (algunes amb matisos o modificacions) i consolida aquelles que ja s’han iniciat com els racons de lliure circulació, els espais d’aprenentatge, projectes a ESO i canvis organitzatius importants que afecten tan a l’organització horària com a les agrupacions de l’alumnat.